Kamis, 03 April 2014

benefits of coconut milk during pregnancy

benefits of coconut milk during pregnancy He aha ngā hua o te kokonati te waiu ? Ahu kokonati te waiu kei i te kikokiko o te kokonati . Faahaamana'o ona kakara matou o te takutai tāwāhi . Kokonati waiu he kahotea , taonga wai i hanga i te kai o te kokonata pakeke . Reka te reira nui , a ka tāpiri i te monamona e pa ki a kahotea ki maha rīhi . Ka taea te pēnei ana te tae , me te taonga reka o te waiu ki te ihirangi hinu tiketike .

He whakamiharo kokonati waiu no te hydrates te reira , e taea te whakakapi i te reira kawhe creamer , me te pupuri taumata huka toto . Waiu taonga i roto i te huaora C , E , B1 , B3 , B5 me B6 me te rino , selenium konupūmā , rino , magnessium me ūkuikui kokonati .
Hua o Coconut Milk
Hua o Coconut Milk


He maha ngā whakamahinga , te nuinga o nei i hanga ki runga i te pūnaha ārai mate me te parepare o te tinana kokonati waiu . Kia tango a he titiro etahi nga hua mīharo o te kokonati waiu raro nei .

Hua hauora o Coconut Milk

    Whai wāhi ki te wheua kaha . Ki te 240 mg o ūkuikui per kapu , āwhina kokonati te waiu, wheua hua kiato .
    Relieves tohu rumati . He matavai Selenium i roto i te kokonati te waiu relieves rumati mamae whakaheke amui atu mumura dan .
    Whawhai mate . Ko te waikawa lauric waikawa ngako i kitea i roto i te kokonati te waiu , ka tahuri ingested he pūhui patu huaketo me antibacterial i huaina monolaurin .
    Antibacterial , antifungal me te patu huaketo
    Whawhai herpes , rewharewha , me te ara HIV
    Puna nui o konupora
    cholesterol Lower
    Taonga i roto i te ngaro taimaha
    ārai balding

Hua o Coconut Milk hoki kiri

    Tōtika i roto i te rongoā pakaru ra kiri . Te tono i tētahi kahupapa o te waiu, kokonati hauhautanga ki te rohe tīkākā . Te ngako , me te hinu i roto i tenei āwhina waiu whakaiti whero , me te whakahoki makuku ki te kiri tīkākā .
    Te whai wāhi ki te kiri maheni me radian .
    Anti - hoholo .
    Hanga - ake tango .

Hua o Coconut Milk hoki Hair

    E whangainga ana te makawe . Anga atu etahi hou te waiu, kokonati kāinga me te mirimiri mō te toru ki te rima miniti . Waiho i te reira no te 20 meneti , me te hopi o koutou makawe rite ki mua . Tenei ka bost te follicles makawe , ka whakaongaonga tipu makawe
    Nui pararopi whāhauhau makawe .

Pehea ki te kokonati te waiu ?

    Maramara kokonati maroke
    wai tātarihia

E hoki e taea e koutou te hoko i roto i te taonga maha nga wehewehenga o kokonati waiu . Na, e matau ana koutou ki te pehea i riro kokonati te waiu te . He aha o koutou ara tino ki te whakamahi i te waiu kokonati ?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar