Rabu, 19 Februari 2014

jual obat jerawat di surabaya

jual obat jerawat di surabaya چهره تمیز بدون آکنه . اما در واقع هیچ ظاهر جای جوش است که بیس بال حداکثر وجود دارد! با این حال، سابق می تواند در صورت دیده می شود و تداخل با عملکرد. در اینجا نحوه به سرعت خلاص شدن از شر جای جوش .

1 . مکعب یخ
ماساژ یخ در مناطقی که دارای جای جوش . اسکراب به مدت 15 دقیقه و سه تا چهار بار در روز . یخ ، یک اثر آرام بخش و غلبه بر پوست التهاب پد و سرعت بخشیدن به بهبود آکنه کمک می کند .

2.Baking نوشابه
علاوه بر این به کار را به کیک ، جوش شیرین نیز می توانید از شر لکه های آکنه بر روی صورت است. مخلوط جوش شیرین در آب به خمیر و سپس بر روی زخمهای آکنه که اعمال می شود. صبر کنید برای 10-15 دقیقه و سپس با آب گرم بشویید.

قرمز 3.Bawang
موسیر قوی اخراج خیره جای جوش . رنده پیاز و مالش در جای جوش .

4 . ضایعات چای
آیا از باقی مانده های چای استفاده می شود شما استفاده کرده اند دور نیست! باقی مانده چای هنوز هم به نفع از بین بردن جای جوش . این آسان است ، فقط مالیدن خمیر در جای جوش.

5.Bengkuang
Jicama مفید روشن صورت و از شر جای جوش لکه خلاص شوید. سیب زمینی رنده شده و رب را در جای جوش. بگذارید 10-15 دقیقه با آب تمیز از طریق بشویید. آیا این درمان قبل از رفتن به بستر هر روز.

6 . خیار
علاوه بر تسکین التهاب پوست ، خیار همچنین روند درمان را تسریع بخشد. قطعه خیار را پس از آن بر روی پوست که دارای جای جوش برای 20-30 دقیقه قرار داده است.

7 . سفیده تخم مرغ و عسل
این دو مواد را به صورت صاف و صدای قوی . ترکیب سفیده تخم مرغ و عسل و اعمال می شود در جای جوشبرداشته شود .

مواد بالاتر از طبیعی به دلیل آن را بسیار امن و آسان است برای پیدا کردن در آشپزخانه شما. موفق باشید .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar