Selasa, 24 Juni 2014

cara memakai jilbab pashmina sifon ala dian pelangi

cara memakai jilbab pashmina sifon ala dian pelangi Hixhabi është për të bërë të vjetërohet të duken më elegante dhe simpatik. Me kombinim, dhe metodat e veshur me shalle janë të mira dhe të vërteta, ju duken më në modë dhe të modës terihat. Ajo është qëllimi kryesor i veshur me hixhab është për të mbuluar lakuriqësinë e gruas, por ju do të jenë ende në gjendje për të kombinuar me një shumëllojshmëri të trendeve të modës të cilat janë shumë në kërkesë.

Shpesh me zhvillimin e tendencave të modës, trend jilbab ndjekur këtë Urdhëresë e përdorimit. Tani shumë mundësi krijuese janë larmi të pafund shalleve të kokës që ju mund ta përdorni në mjedis të ndryshme edhe kur Nona arrin më vonë.

  Nga Nona e natyrisht ne do të përgatisë berbaga si çdo gjë nga pasta në dukje. Zakonisht gratë preokupuar me pamjen hixhab modës që do të vishen në kohën e Nona vonë. E pra në qoftë se ju do të veshin konfuzion modeli jilbab si për çfarë, mund të mblidhen disa tutorial më poshtë që të merrni çastit që ju të provoni në shtëpi.

Edhe krijimet më Assorted jilbab që ju mund të përpiquni të jetojnë, se si ju kombinohen shije të ndryshme të shalleve që do të përdoren. Si një tjetër alternativë, ju mund të gjeni disa mësime dhe këshilla këtu http://cara-memakai-jilbab-kreasi.blogspot.com hixhabit. Have fun!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar